2011-06-28

紫陽花の色






前回、石合わせの様子をご紹介した "虹のリング" が完成いたし
ました。カラーサファイアを多用したことで、より輝きの強い、
鮮やかな色合いに仕上がっています。






反対側のグリーン〜青、紫へと続くグラデーションをご覧になった
お客様からは、「紫陽花のよう」とのお言葉を♫  
季節やその時のお心持ちで、ジュエリーを介して見える情景は様々
変化するのでしょ。この日は雨降りでしたが、虹色のリングの中に
みずみずしい紫陽花を見せていただき、爽やかな気分になりました
(^_^)


 "La bague de Larcenciel" was completed !
It come to fruition a brilliant & vivid color gradation by using a lot of sapphires. The color-change from pinkish red to the palish yellow is made in the one side of the ring, and the another color-change from thin green, blue to violet is made on the other side, especially like a hydrangea.
So we can feel various seasons through the jewelry :)