2011-09-17

展示会終了しました*



The "Petite" Exhibition was celebrating a successful completion. We were able to receive a visit of many customers though it was a quite short event , Thank you very much indeed.



秋のプチ展示会、無事終了いたしました!!
短期ながら沢山のお客様にお越し頂きまして、本当に有り難うございました。ジュエリーの展示は今回コンパクトに納め、フランスで撮影したフォトを中心に展示。PCを持ち込んで動画もお楽しみ頂いたり、一人一人のお客様とゆっくりお話が出来て、楽しい三日間となりました。



展示はオープンスタイルで。



「ADOPTION」の旅のシリーズ、フランス各地で作品撮りした
中から、幾つかピックアップしてみました。








And this time, the "Anis bonbon" made of Flavigny village was a gift to customers.

Madame Catherine Troubat who is the president of "Les Anis de Flavigny",  gave me a lot of souvenirs....a nostalgic illustration board and colorful oval tins !
This natural gentle-tasting candies contains an anise seed, it made my customers smile*
(a charming episode in Flavigny village will be continued to the next blog....)





そして今回は顧客様へ、フラヴィニー村のアニスキャンディをギフトにさせて頂きました。
フランスでお会いした「Les Anis de Flavigny」社長、カトリーヌ・トゥルーバさんから頂いたクラシックなイラストボードや可愛らしいデザインの缶達。オーガニックの素朴で優しい味わいと色とりどりの可愛いデザイン、皆様とても喜んで下さいました♡
(フラヴィニー村での出来事は、またBlogに書かせて頂きますね)




アニスキャンディの缶を手に、笑顔でスナップ♫